Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Lykkelige eier av en Reima i str 74. Den blir nok ikke så knallhardt brukt, siden knotten er liten enda - men håper den holder han varm ihvertfall. Ellers er vi svorne Troll tilhengere, hehe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Velkommen *fnis* ) Gikk til innkjøp av ny vinterdress i går, og spent på å se hvordan den takler årets utfordringer nå som hun er klatret et hakk opp på "alders/størrelsesstigen". Og 74 er enkelt å få solgt igjen også - som du sier så er de veldig pent brukt )
Odine! Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Er det en klubb? Jeg fant ei Reima-lue i arvetøyet, kan jeg være med da? ;-)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Glemte å skrive at dressen vår er arvet også. Jeg er usikker på klubb reglene, kanskje lue ikke teller ? Som sagt, så er jeg nytt medlem. Vet ikke engang om medlemskapet er gyldig, siden dressen er arvet ;-) Knis.
Ksenia & Anjem Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 hehehehehehehe )) joda reima er reima..kjøpte brukt til minsten vi også..ser splitter ny ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå