Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 sønnen min på 5 mnd har fått brød og plomme idag. synes dere jeg er gal? haha,regner med jeg får mye pepper nå... MEN...tenk på før i tiden da..!
Bittelillebøllen Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jenta min som blir 6 mnd i dag har fått nektarin for et par uker siden. Det står faktisk i "Den store babyboken" at brød kan introduseres fra 5 mnd alder. Nå er den boken ganske gammel... Men klarer han å spise det tror jeg ikke det er så galt? Har prøvd litt brød her også. Men det har ikke falt i smak ennå.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 har diskutert det med andre..og dem ble helt vill..." herlighet,du må jo vente til han er hvertfall 7-8mnd " ja,den boken må være gammel...hehe...men hvorfor skal det ikke gå bra nå til dags liksom... Her falt det veldig i smak!
Bittelillebøllen Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Håper vi får til brødmåltid til lunsj her før 7 mnd. Det er fort gjort at de blir "grøtleie" om de får grøt tre måltider om dagen (+ middag) over lengre tid.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 ja ser tendenser til at han snart er lei... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå