Gå til innhold

For de som liker søtsaker - dette var jaggu godt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra butikken med en Aunt Mables muffin med soft caramel (den bare hoppet ned i kurven min helt av seg selv) og jammen er ikke dette akkurat som en liten bit av himmelen ;o) Mmmm!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde vel ikke ødelegge gleden for deg - men Aunt Mabels muffins er noe av det verste man kan spise, ernæringsmessig sett... inneholder mange kalorier og masse dritt.. men godt smakte det jo, har vel ikke spist en sånn på noen år.. :)

Skrevet

Ja det tviler jeg ikke et øyeblikk på (at det er spinnhakkende usunt altså), men godt var det :oD Alt med måte osv ;o)

Skrevet

hehehe..

har smakt den selv og sier meg enig!

Skrevet

Alt med måte såklart! Ikke en muffins om dagen.. ;)

Skrevet

Det heter jo 5 om dagen! Eller har jeg misforstått? Hehe....

Skrevet

Oh yes - welcome to heaven!

De er uimotståelige ;)

..."fem om dagen, er godt for magen... trala..lalala"

Skrevet

Syns dere er uforskamma og uempatiske hele gjengen! her sitter jeg og drikker måltidene mine om dagen! Titter på skravle og ser et innlegg om muffins.. ikke hvilken som helst heller..MIN favoritt muffins! Hehe;)

men på den annen side. Jeg har gått ned 3 kg på 10 dager, så jeg skal kose meg med muffins innimellom når kuren er over!;)

Hørtes bare sååååå ufattelig nyyyydelig ut!

Skrevet

Ja, fytti de er gode. Lurer på om de kan sprette, kom en ned i min kurv og her om dagen... Men du kan hvertfall skylde på at du er gravid.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...