enik<3M06&L08<3 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Akkurat når det kommer til det og velge riktig klær på barna blir jeg litt usikker, for noen ganger er det jo kjempe kaldt om morgen, men varmere midt på dagen, så til vinteren tenkte jeg. visst jeg sender ungen i bhg med bomull`s strømpebukse og pologenser+ hjemmestrikket ullgenser og ullbukse og ullsokker. og heller har et ekstra sett ullundertøy liggende i bhg som de ansatte kan ta på visst det er veldig kaldt, også har vi gode dyre dresser! burde ikke det holde? de må ikke nødvendigvis ha ull rett på huden?
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 ull regulerer temperaturen men får å ha den effekten må den ligge inntil huden. Hvis barnet blir svett/varm inne i dressen hjelper det fint litt med ullgenser osv som mellomlag..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 jo det er best med ull mot huden, lett og tro at det kan blir alt for varmt, men ull regulerer varmen bedre enn bomull. har på ullstrømpebukse og ullbody hver dag nå i parken, er ca 10 grader ute. hun er aldri klam og svett, bare go og varm
nicknavn Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Det holder i massevis med strømepbukse, ullklær og dress. Til vinteren altså. Jeg har kun ull direkte på kroppen, når det er ordentlig kaldt. Jeg spør bhg personalet om de kan kjenne etter i nakken om min er svett eller kald. Jeg har ikke begynt med strømpebukse enda, fordi det er som du sier litt kaldt å morgenen og varmt på dagen. og min fryser ikke i hjel om det er litt kaldt på morgenen. Det tar ikke så lang tid å gå i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå