birrisj05.02.09 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg våkner ofte på mårrakvisten av at jeg legger meg på rygg, og da gjør det forferdelig vondt i underlivet. Ikke sånn urinveisinfeksjon i underlivet, men mer heeeelt nederst i mageregionene liksom. Forsvinner når jeg snur meg på sida igjen.. og forsvinner når jeg tisser, for er virkelig tissetrengt, men kjennes ikke som om jeg er tissetrengt, så derfor har jeg av og til bare snudd meg på sida igjen, og sovna.. Hva er dette? Er det bare blæra som presser veldig når jeg ligger på rygg? Av og til gjør det også veldig vondt å tisse.. sånn helt nederst i magen liksom.. og forsvinner når jeg er ferdig med det..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg har også ofte sånne smerter, men etter jeg har vært på do og tisset som også kan være litt vondt går det over..
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Hei hei. Jeg har tvillinger i magen og har selv hatt smerter så jeg spurte legen. Hun sa det er muskler, sene, ligamenter og huden som strekker seg. De skal jo ha plass disse ungene. Jo mer smerte over en periode jo fortere blir du stor da. Jeg slo meg til ro med dette, for ultralyd, urinprøve og blodprøve var heeeelt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå