gullgutten_min! Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Altså jeg lurer på om det finnes en form for eple-klyper... en type lang stang med en klype i enden som jeg kan bruke for å få ned eplene som er i toppen av treet.... det var ikke noe tess å ha stigen under treet da det er så vått i gresset så jeg sank bare ned... det var da jeg kom på min geniale tanke!! (syntes jeg selv i allefall...) noen som har noen ideer til meg?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg mener jeg har sett noe sånt, ja, ikke klype men en slags håv greie på stang. Mener jeg har sett det i en av disse reklameblekkene fra hagesenter.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Om du ikke finner noe slikt så kan du jo ta en rake/rive, få stilken innimellom to av taggene på raken og napp dem ned. Skjønner?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Ja det gjør det, vil tippe at du får det på Plantasjen og lignende steder.
gullgutten_min! Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 takk! da skal jeg stoppe innom plantasjen og høre om de har noe jeg kan bruke! takk for hjelpa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå