Trollunn Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg får helt panikk av å se på magebildene til folk inne på babyverden! Jeg lurer faktisk på om jeg ER gravid eller hva!!? De som er like langt, og også kortere på veg enn meg, har DE kjempemagene!!!!!!!! Hvor er min?????????? :( Er 13-5 i dag...
birrisj05.02.09 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Det er like normalt å ikke få mage før rundt 20. uke, husk at det faktisk finnes folk som før unger uten å ha visst at de har vært gravide engang! Så du trenger ikke bekymre deg!
LilleSolaMi<3 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 13 uker jeg også,og har ikke mage i det hele tatt! bare oppblåst mage:P hehe
Fru Anna Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 jeg hadde ingen mage når jeg var i uke 13, fikk bare en liten "fett ring" rundt magen. Ingenting å bekymre seg for - pluteselig har du mage du også Iløpet av en uke hos meg så poppet livmora litt ut så så jeg ikke lenger ut som om jeg bare hadde lagt på meg litt. Tror det skjedde rundt uke 16. Sikkert fler av de på babyverden som trekker inn magen på de første bildene også slapper de mer av etterhvert, hehe, men det er jo også en del som får mage veldig tidlig. Var veldig utålmodig med å få den magen jeg også, en sikkelig tålmodighetsprøve det der! lykke til:)
Trollunn Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Uff, ja, jeg vet jo egentlig det da... men panikken slår inn av og til Takk for gode svar dere
superglad!! Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Min okm så vidt denne uken. Er i uke 19. Men ikke noen som kan se det enda. Så bare kos deg med at du kan gå med same tøyet enda! Jeg nyter det. Har vært på UL 2 ganger og vet alt er bra med prinsessa! Ikke er jeg høyere enn 166cm heller. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå