PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg skal ha bryllup og jeg skal ha tapas og jeg skal selv lage mat til ca 50 stk. Og da er det jo snakk om masse mat som skal handles... MÅ jeg virkelig handle alt i en vanlig mat butikk? det blir jo masse, og noe har de jo kanskje ikke heller.. Går det ikke ann å bestille mat noe sted og få det på døra f.eks? det hadde vært deilig... hehe... Eller er det bare bedriftpersoner som kan bestille mat??
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2008 Ingen som vet???
MintCondition Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Vi hadde tapas i navnefesten til vår eldste, og bestilte fra catering-firma Kjempedeilig mat, levert på døra, og så slapp vi både å handle, beregne hvor mye mat, OG lage den Det ble 200,- pr kuvert, tror neppe det hadde blitt rimeligere om vi hadde laget maten selv. For ikke å snakke om hvor deilig det var å slippe å tenke på det overhodet! Ellers ang handling, så må du vel være bedriftskunde ja, for å få handle hos grossist. Det nærmeste du kan komme som privatperson er vel Smart Club?
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Ja, du sier noe... lage mat til 50 stk!? selv med bare noen som hjelper? sååå mye styyyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå