Gå til innhold

Ull ull ull ull ull ull.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ull er bra, kanskje best?

Men hvorfor er det så vanskelig å få tak i da? Vanskelig som i *det er mest bomullsbody/strømpebukser etc i de store butikkene*.

Og bodyer og strømpebukser er jo forbruksvare, så man må jo ha noen, blir dyrt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ull er tull. En stor forbrukerbløff for å få folk til å bruke penger/få dårlig samvittighet hvis de driter i ulla.

Skrevet

Har aldri vært superfan av ull men etter at ungene bruker det er de mye mindre syk.Det gjelder min mann som jobber ute hele året og.

Cubus sin ull er god og rimelig.

Skrevet

Det er dyrt å ha barn. Noe å tenke på før man får dem.

Skrevet

Å, hold smella! Klisje.......

Ja, selvfølgelig er det dyrt med barn. Men skal man tenke; "når ungen er ca et år og begynner i barnehagen, så MÅ vi kaste alle bomullsklærne og kjøpe ull, nei det har vi ikke råd til, derfor lar vi være å få barn"

Skrevet

De har god og billig ull på spar kjøp. Ellers selger de janus ull på coop obs, reflex(tror jeg). Det er jo nå det er sesong for ull så det hagler nok inn i butikkene etterhvert.

Skrevet

He he,ja den som hadde klart det i disse ammetidene!!

Skrevet

hahahahahahahahahaha.................du er smart. undersøk litt fakta før du kommer med slike uttalelser er du snill, kan hende noen er dumme nok til å tro på deg vet du.

Skrevet

den var til anonym12.12.

så nå at den kom litt lenger ned ja

Skrevet

Synes det er mye ullpropaganda jeg for min del. Mitt barn kan ikke gå med ull, blir altfor altfor altfor varm. Uansett merke og årstid. Samme gjelder selvsagt lammeskinn i vogna, var bare å ta ut ungen rant vekk.

Så om man er så fan av ull, bør man sjekke ofte at barnet ikke er for varmt.

Skrevet

Har mann ull på skal en ikkje ha for mye utenpå,da blir en lett svett.

Skrevet

Så lenge barna er friske så er det vel ett fett hva en bruker!

Skrevet

en merker jo selv når en har på ull hva som er best.

samboeren min bruker sånne vadere når han er ute å fisker langt uti til låra. å da merker han godt forskjell på at han blir klam og sånn med bomull, men med ull så puster det mye bedre å han holder varmen.

da jeg jobba i b.hage med ungene fort snufsete uten ull da de var ute å lekte.. så jeg merka stor forskjell på dem..

har prøvd å bytte litt for å sjekke.. definitivt ull.

men det var også de ungene som faktiske ikke tålte ull. som måtte bruke bomull å derfor skifte oftere pga de ble svette så ble de kalde.

men jeg tror så gjerne at det går ann på hvor og hvordan barna oppholder seg.. f.eks at de kansje ikke er rundt og styrer og leker. at de kansje er mest inne.. for der trenger de jo ikke bruke ull :)

Skrevet

Da vet jeg ingen annen råd til dere som er i "mot" ull enn at dere kan prøve selv! Vær like aktive, vær like rolige, prøv å være barn for en dag eller to nå vinter på det kaldeste å se om hva som funker best!

Ullpuster, den regulerer varmen på en fin måte, pluss at den holder varmen hvis man blir våt også!

Eneste måten ull ikke holder varmen på er hvis det skittent.

Ull er best, ingen protest!

Den som er i mot

er en IDIOT!!

Prøv selv så skal dere se!!

Skrevet

Er nok noe dyrere, men det er stor forskjell på med og uten på mine unger. De er veldig varme av seg, men bruker ull for det. De er ikke så klamme og våte i ull da den regulerer varmen bedre. Om de blir våte blir de ikke kalde. Jeg har virkelig fått øya opp for ull, og jeg var anti-ull i starten..

obs, sparkjøp, H&M, cubus har gode ullprodukter synes jeg. Prøver å kjøpe når det en sjelden gang er på tilbud..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...