Candy girrrl Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Reima, Lego og Reima fikk delt førsteplass. I fjord kjøpte jeg Reima Tec. Men i år skal jeg prøve Helly Hansen. Fant den på tilbud på Obs til 599,- http://forbrukerportalen.no/Tester/2006/1157012645.62
Candy girrrl Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2008 Reima, Lego og Helly Hansen skulle det stå hehe..
HTC Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Dette er jo en test fra 2006 De fleste dressene kommer i nye og forbedrede utgaver og noen kommer i nye og dårligere utgaver, så testen er ikke akkurat ny..
MintCondition Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Foreldre&Barn skal ha en vinterdress-test i neste nr Uten at jeg tar den for nødvendigvis den BESTE fisken, men det gir jo ofte en pekepinn.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Er Helly Hansen virkelig en testvinner?? Da må den vell være kjøpt og betalt? Jeg trodde det var et godt kjøp jeg også, helt til jeg stakk handen i den på OBS`en. Dressen var jo kald i foret! Iskald. Kan huske at jeg gjekk i tykke dresser uten å være særlig varm som barn, den gangen de ikke har den kunnskapen som finnes i dag! Jeg kjøpte ikke den dressen. Kan ikke tenke meg det ville vært no tess, for å si det rett ut. Den er vell stappa av kunstige stoffer, og hemmer mer enn den varmer?
Candy girrrl Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Kjøpt Reima til broren på 3. Sammenlignet de nå. Ikke noe særlig varmeforskjell. Og Helly Hansen dressen virker lettere å få på og av. Men har vært veldig fornøyd med både Reima og Helly Hansen. Prøvd begge tidligere.
Mamma2OO5 Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Veit ikke hva slags dress du har sett på nyttnick, men her har vi brukt hh i 2 år og de er ikke kalde. Men vi har brukt parkdressen med ull under da. Fullt mulig at en slik en har vunnet testen, for de er virkelig gode!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Jeg så på den som er på tilbud på obsen i år. Har brukt HH på eldste da hun var ung. Da var jeg godt fornøyd. Men det virker som den er en helt annen type i år? Eller, hvertfall den som var på obs`en.
Mamma2OO5 Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Finnes flere varianter. Den på obs er sikker en billig sak..?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 det var da virkelig ikke meningen og lagre en "K" men det kan godt hende obs sin er en billigsak for den som småen hadde hos barnefar i fjor var noe ordentlig ræl og han har en ting for obs. jeg tok den på småen bare en gang men det var kronglete og vanskelig og ikke noe bra. men den funker jo sikkert, jeg er bare så nøye på sånt
Gjest Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Vi kjøpte hh dress på obs i fjor og jeg var kjempefornøyd med den Var varm og god hele vinteren enten det var sludd eller snø ute.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. september 2008 #13 Skrevet 17. september 2008 I fjor hadde vi reima sin, i år har jeg kjøpt reflex sin (ny modell dem kom ut med i år) som er lagd av samme stoffene som reima bruker på sine, men den koster 599,- istede for 999,- Så blir spennende å prøve den i vinter.. Jeg tror ikke at den samme dressen er perfekt til alle barna, jeg tror det kan varierer litt fra barn til barn. Kroppsfasong, kroppstemperatur, aktivitetsbehov utpsiller seg forskjellig hos barn som hos voksne.. Så jeg prøver meg litt frem..
HTC Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Kjøpte du den med avtagbart ullfor (Reflex)?. I såfall, er den fin? Hvilken farge og hvordan er den i str?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. september 2008 #15 Skrevet 17. september 2008 Den har ikke avtagbart fòr nei.. De er helt mørk grå med isbjørner enten i lyseblå eller rosa. Kjøpte lyseblå reima fleezelue til jeg da, for den passet så godt på mini sitt hode og til isbjørnene på dressen (shame on me) Var hun i Reflex-butikken som anbefalte den som et litt rimeligere alternativ, siden jeg likte reima i fjor, denne skal da være veldig lik. Hadde veldig god passform og var stor str. Min som er 2 1/2 kjøpte jeg str 86 til (han er ikke stor selv nei, men ikke bitteliten heller) og den var romslig og god.
HTC Skrevet 17. september 2008 #16 Skrevet 17. september 2008 Ok. Takk :-) Jeg er ute etter den med avtagbart ullfor, men har aldri sett bilde av den og kjenner heller ikke til prisen på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå