Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg klarer liksom ikke helt å se det for meg tror jeg.. Det er vår, bjørka spretter, kan være sol og fint, men også litt surt og kaldt.. Noen tanker rundt det? Hva er drømmemnd for å gifte seg på med tanke på vær og temperatur?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 alle årstider er fine så lenge det er fint vær-.. hehe høstbrylup med alle fargene osv vinterbryllup med den fine vite snøen vårbryllup med det friske og livlige våren bringer med sommerbryllup, det lette, varme og frie. ;-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Da ville jeg vært i utlandet, hvor våren har kommet. I slutten av mai tror jeg det er fint i norge, i allefall litt sørover... Da er vi våryre og i godt humør, løvet spretter, hormonene er vidunderlig sammensatt i vårkåt cocktail :-) Da blir det en fin fest.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Slutten av september ... alle de flotte høstfargene er fremme ..og luften er kjølig & frisk .. mmmm!! En solværs dag da er bare BEST! Lykke til ;o)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Dette var det jo mye hjelp i :-) Og du har helt rett i det du sier :-) Vi sliter sånn med å finne dato, har funnet året, men ikke klart å bestemme datoen.. De to mest sentrale valgene er: 10.04.10 10.07.10 Jeg holder en knapp på den første. Han på den andre.. Men jeg tenker at det fort kan være veldig varmt (her vi bor og skal giftes i Juli, og en skumsvett brud er vel kanskje ikke det beste? ) Og argumentet hans for juli er at da passer det så godt med jordbær til dessert.. Men det kan vi vel ha i April også, skjønt ikke norske da.. :-) Ikke enkelt det her.. Og så mye rart som vi plutselig kommer til å tenke på..
småen og smulan Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jeg ville vært lykkelig uansett hvilken årstid. Jeg har en samboer som sannsynligvis aldri kommer til å fri, og jeg frir av prinsipp ikke. Jeg vil si april er like bra som noe annet. En fin dag blir det garantert uansett:-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2008 08.09 har alltid vært vår dato.. Vi ble sammen den datoen, forlovet oss den datoen.. Men hadde vært fint å ha en helt egen bryllupsdag, siden det er den som vil bli feiret fremover etter at vi er gift.. Jeg hadde heller aldri trodd at min kjære var typen til å fri eller gifte seg for den skas skyld, men der tok jeg kraftig feil gitt.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå