Gå til innhold

Ser dere dr.phil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir dårlig jeg, når datteren bryter sammen.

At faren bare kan sitte der å smile.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det er helt grusomt!! han er jo så jævla likegyldig og bare sitter og smiler, KVALMT!!

Men jeg syns hu dattera er litt "tåpelig" noen ganger også, hu virker ikke alltid like knust liksom(misforstå meg rett da;)

Skrevet

Takke meg til den pappan jeg har sier jeg bare...og han er ikke bare-bare.

Skrevet

Var det samme folkene som i går? Tok han løgndetektortest?

Skrevet

Tok løgndetektortest ja, og svarte usant på alle spørsmålene ang. seksuell omgang med både datteren og barnebarnet sitt..

Skrevet

Ja han tok test, og strøk med glans.

Skrevet

Fy fan...jeg begynte å gråte skikkelig jeg. Ekle menneske - burde ikke få leve, spør du meg!

Skrevet

Nei. Fått avsmak av den fyrren. Flott, han hjelper mennesker i "nød", men skal det være nødvendig å la folk velte seg i andres elendighet? Brr.

Skrevet

Huff, han faren var bare utrolig ekkel. Virker skikkelig ond og feig. Ble helt kvalm av ham.

Syns virkelig synd på datteren (og resten av familien for den saks skyld), men syns hun gråt litt falskt innimellom når hun liksom hulket men det kom ingen tårer.. Det var mer ekte når hun skrek og var sint.

Men for all del, man vet jo aldri hvordan man reagerer på noe sånt.

Helt tragisk situasjon i alle fall. Håper han blir satt i fengsel!

Skrevet

Jeg så bare deler av programmet, så kanskje de svarte på dette.. Men det var noen få ting som skurret for meg:

Mamma-en observerer overgrep mot sin egen datter og velger å bli i situsjonen og utsettebanret sitt for gjentatte overgrep? Jeg vil nesten si at hun teite kjerringa er akkurat like skyldig som pappaen. Hun som tillater at det skjer..

Og hvorfor i all verden har hun dama latt sønnen sin være sammen med bestefaren sin når hun VET at han er pedofil??? Hvordan kan det skje?

Og hvilken SYK faen utfører seksuelle overgrep på en TO UKER gammel baby? Og hvilken SYK drittkjerring er det som fortsatt er gift med han?

Uff.. Ble sint gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...