*surrehue* Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Går gjennom gamle filmopptak av datteren. Men på flere av kasettene er filmen helt hakkete. Kjenner jeg nesten gråter nå. Nydelige opptak fra hun var baby helt ødelagt?? Vet dere om det går an å få bildene restaurert på noe vis. Finnes det en måte å få filmen til å gå normalt. Bildene er jo der, det bare hakker sånn!!!! (Vanlig digitalt filmkamera, men det er jo noe år siden opptakene ble gjort. Hun er tre år) Desperat. Det er jo helt tragisk dette.
småen og smulan Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Så trist:( Vet faktisk ikke om man kan fikse det, men ville tatt en tlf til foto&video elleren fotobutikk og forhørt meg om jeg var deg..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Har du prøvd en annen spiller?
*surrehue* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Nei har bare prøvd å spille av på kamera. Men andre kasetter spiller helt bra, så det virker som det er seve tapen det er noe med. Det er de eldste tapene som er ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå