Gå til innhold

Ditt første kyss? Når og hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 13. Klinte med en kamerat under nødt eller sannhet.

Veldig romantisk. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var 8.. Hadde en kjæreste som var 2 år eldre, og jeg turte ikke helt å kysse han, så jeg spurte på en lapp om vi skulle det..

Også snurret vi hverandre rundt, altså han lukket øynene - jeg snurret ham - også kysset jeg ham..

Og omvendt.

Da var vi vel så forvirret at det ikke skulle være flaut. hehe

Skrevet

Fikk mitt første skikkelige kyss da jeg var fjorten. Var på ferie i Sverige og forelsket meg i en som var 16 (det var stort!). Han var mitt livs første store kjærlighet, og vi klinte veldig klossete og jeg begynte å le.. :) Seinere knuste han hjertet mitt.

Skrevet

Alle sier at man alltid husker det første kysset.

Men jeg lider tydeligvis av et eller annet, for jeg husker det virkelig ikke..

Husker ikke hvem det var med, hvor det var, hvor gammel jeg var osv..

Kjipt!!

Skrevet

Jeg hadde liksom nussa på gutta før, hehe, men det første _ordentlige_ kysset fikk jeg når jeg gikk i 8'ne klasse :-)

Jeg og Thomas ble sammen på en sånn "bli-kjent-fest" på skolen. Vi hadde forøverig ikke snakket sammen tidligere, bare sett på hverandre. Det var venninnen min som spurte han da, for meg.. Og vips så var vi sammen! Hahaha! Ways, vi turte ikke å snakke sammen på en stund.. Ei heller å kysse! Dødsflaut jo!!!!! ;-)

Vel.. En natt, det var vel en mnds tid etter at vi ble sammen, sov jeg hos venninnen min. Vi snek inn Thomas og en kamerat av han å så å filmen Schpaaa sammen.. Da filmen var over og gutta skulle dra, klinte vi skikkelig. Å herreguuuuuud, jeg kan fortsatt den dag i dag huske sommerfuglene i magen min!!! <3 Kødder ikke, det var som om at vi liksom letta fra sofaen i en sånn virvelvind med hjerter og blomster og musikk.. *Latterkrampe*.. Det var helt fantastisk :-)

Skrevet

Jeg husker ikke helt mitt første kyss, for jeg og venninnen min hadde spist oss fulle på kirsebær fra faren hennes sin kirsebærlikør. Dro på fest og fant min daværende utvalgte. Husker jeg satt på fanget hans og lurte på hvorfor jeg hadde en tyggis i munnen siden jeg ikke husker å ha spist en, da venninnen min sa at jeg hadde blitt kysset. Rommet spant godt da gitt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...