Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hva skal dere ha? Jeg har ingen fantasi..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Siden dagens middag (kjøttboller med saus, potetmos og gulrøtter) ble fremskjøvet til i går siden svima meg hadde glemt å ta opp kylling fra frysa, så blir det kyllingwok i dag i stedet ) Så får vi se om jeg får det til denne gangen (jaffal husket kyllingen).
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Indrefilet med hjemmelaget gratinerte poteter
Lille L Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Fiskenuggets og poteter med en dip til:o)
ønskeom2små Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 i dag blir det ris,woket grønnsaker med kyllingfilet,og sursøt saus ved siden av:)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 skal ha noe så kjedelig som fiskeboller i hvit saus i dag vi...
Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Fiskeboller jeg er personlig kjempeglad i så det tror jeg vi skal ha også Takk!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Helstekt svin indrefilet, ris, grønnsaker og fløtesaus.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Hjemmelagde kyllingburgere.. veldig kjapt og enkelt=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 indrefile på en onsdag? hva spiser dere til fest? hehe vi skal ha kjøttdeig, med makaroni og grønnsaker, veldig lettvint og greit og noe vi har veldig sjeldent men har igjen 1/2 pakke kjøttdeig fra i går som burde bli brukt..
Tommeline Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Her blir det fylte pannekaker med salat i dag.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. september 2008 #13 Skrevet 17. september 2008 Hjemmelaget pizza:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Svinewok. Gleder meg!
M by M Skrevet 17. september 2008 #16 Skrevet 17. september 2008 Onsdager spiser vi hos søsteren min. Fast greie. Veldig koselig! Så i dag får vi ørret, hollandaise, poteter og grønnsaker. Og sikkert dessert. Hun lager alltid dessert. Blir ekstra spennende i dag for hennes nye kjæreste skal delta for første gang. Blit spennende å se om han overlver familiemiddag med oss ;-) hehe
Gjest Gul stjerne Skrevet 17. september 2008 #17 Skrevet 17. september 2008 I dag blir det seibiff med løk, poteter og raspede gulrøtter med en liten dæsj rømme.
♥Andrine♥ Skrevet 17. september 2008 #18 Skrevet 17. september 2008 I dag blir det Tandoori Chicken og salat
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 Svin indrefilet er sundt og godt Har vært i sverige så har et fint lager i fryseren Spiser aldri annen indrefilet til hverdags da
Gjest Skrevet 17. september 2008 #20 Skrevet 17. september 2008 Er alene med ungene i dag, så jeg går for pølse og stappe, skal lage stappa selv da, så blir den ihvertfall litt sunnere ( og 1000 ganger bedre:)) Gidder ikke lage noe mer avansert siden mini og minsta har en tendens til å bli meget masete rundt middagstider, dog på hver sin måte:)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #21 Skrevet 17. september 2008 Idag blir det pita med kjøttdeig og salat,agurk,tomat og løk+rømme,ost og salsa selvfølgelig.
hamsterpia Skrevet 17. september 2008 #24 Skrevet 17. september 2008 I dag blir det veldig enkelt med kabonader på brødskiva, med mais, tomat og agurkskiver til. Onsdager er så travle med lang skoledag, lekser og fotballtrening for eldstemann, og lang arbeidsdag for gubben, så da er det godt med noe som er raskt å lage og raskt å rydde opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå