Gå til innhold

middagstråd i dag???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dagens middag (kjøttboller med saus, potetmos og gulrøtter) ble fremskjøvet til i går siden svima meg hadde glemt å ta opp kylling fra frysa, så blir det kyllingwok i dag i stedet :o) Så får vi se om jeg får det til denne gangen (jaffal husket kyllingen).

Skrevet

Indrefilet med hjemmelaget gratinerte poteter

Skrevet

i dag blir det ris,woket grønnsaker med kyllingfilet,og sursøt saus ved siden av:)

Skrevet

skal ha noe så kjedelig som fiskeboller i hvit saus i dag vi...

Skrevet

Fiskeboller jeg er personlig kjempeglad i så det tror jeg vi skal ha også:) Takk!

Skrevet

Helstekt svin indrefilet, ris, grønnsaker og fløtesaus.

Skrevet

indrefile på en onsdag? hva spiser dere til fest? hehe

vi skal ha kjøttdeig, med makaroni og grønnsaker, veldig lettvint og greit og noe vi har veldig sjeldent men har igjen 1/2 pakke kjøttdeig fra i går som burde bli brukt..

Skrevet

Hjemmelaget pizza:)

Skrevet

Svinewok. Gleder meg!

Skrevet

Onsdager spiser vi hos søsteren min. Fast greie. Veldig koselig! Så i dag får vi ørret, hollandaise, poteter og grønnsaker. Og sikkert dessert. Hun lager alltid dessert. Blir ekstra spennende i dag for hennes nye kjæreste skal delta for første gang. Blit spennende å se om han overlver familiemiddag med oss ;-) hehe

Gjest Gul stjerne
Skrevet

I dag blir det seibiff med løk, poteter og raspede gulrøtter med en liten dæsj rømme.

Skrevet

I dag blir det Tandoori Chicken og salat

Skrevet

Svin indrefilet er sundt og godt :) Har vært i sverige så har et fint lager i fryseren :) Spiser aldri annen indrefilet til hverdags da ;)

Skrevet

Er alene med ungene i dag, så jeg går for pølse og stappe, skal lage stappa selv da, så blir den ihvertfall litt sunnere ( og 1000 ganger bedre:)) Gidder ikke lage noe mer avansert siden mini og minsta har en tendens til å bli meget masete rundt middagstider, dog på hver sin måte:)

Skrevet

Idag blir det pita med kjøttdeig og salat,agurk,tomat og løk+rømme,ost og salsa selvfølgelig.

Skrevet

I dag blir det veldig enkelt med kabonader på brødskiva, med mais, tomat og agurkskiver til.

Onsdager er så travle med lang skoledag, lekser og fotballtrening for eldstemann, og lang arbeidsdag for gubben, så da er det godt med noe som er raskt å lage og raskt å rydde opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...