Fru Anna Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Bare lurer, det har kommet "melk" så å si hver natt nå i en måneds tid, er 23+5, men det som kommer ut er en klar litt seig veske. Skal det være sånn? Er førstegangs, lyser sikkert lang vei, og jeg trodde det skulle se litt mer ut som melk! Kanskje være litt gult eller hvitaktig, men det er helt klart så lurer på om det er normalt!
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hei Nå ble jeg kjempeglad, for jeg skulle spørre om det samme Er 23+6 i dag, og har senest i natt hatt lekasje av noe seigt litt klissete noe, farge klar/gul/hvit! Men har hørt meg litt rundt, og selv om det kommer på forskjellig tidspunkt så er visst det første som kommer slik. Noen har det slik helt til den ordentlige melka kommer for rullt, men det får visst litt mer hvitaktig farge og slutter å være så klissete etterhvert Godt at vi er to iallefall! Masse lykke til
Fru Anna Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Hehe, så flott da! Begynte å tenke på om det kunne være tegn på noe infeksjon eller noe jeg...men da hadde det vel gjort vondt i tillegg. Det er ikke lite en skal gå og bekymre seg for:) Lykke til t deg også, det er vel bare en dags forskjell på termin for oss:)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg er annengangs, men husker jeg lurte på hvorfor puppene var så "skitne" forrige gang... Er likedan nå, brystvortene har gult/blankt belegg som etterhvert blir brunt. Er nok melken som gjør seg klar ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå