Lullunutu Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Samboer er umulig!!! Ønsker ett navn med Jan, enten mellomnavn eller som du finner jan inni, eller noe annet som passer!!!! Takker ja til maaaaange forslag, finner ikke noe samboer er enig i...................... Guttenavn...
Mamman til Ovedie Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jan-Iver er en veldig fin kombinasjon..
Snupp@ med 3 barn Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Prøver meg på Ørjan igjen jeg
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jan Kenneth Jan Øyvind Jan Tommy Jan Kristian Jan Einar Jan Ole Jan Ove Jan Henrik Jan Harald Jan Egil Ole Jan Syntes det var mange som passet etter Jan.. Disse kom jeg på i farten.. Men slet litt med å finne på med Jan som navn nr to.. Iallefall hvis du skal bruke begge navnene.. Lykke til i navnevalget. Tror vi akkurat selv har bestemt oss.
Mamman til Ovedie Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Yrjan eller Irjan er også fine navn.. Finere utgaver enn Ørjan c^,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå