Mockanin Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Noen som har en god oppskrift på fruktsalat?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Det er vel nesten bare fantasien som setter grenser, men den jeg lager oftest er sånn: Mango Appelsin Banan - alt i biter Strø over (eller ha i en skål ved siden av hvis ikke alle liker/tåler) knuste valnøtter - nammenam!
Mockanin Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Høres dette ut som noe man kan servere familie og alt som ellers måtte ramle innom heimen? Banan (selvsagt i biter) Grønne druer Røde (eller hva slags farve man sier det er) druer Epler Appelsin og krem eller is til. MEN bør dette ligge i noen form for lake eller vann om jeg lager det kvelden før?
Mockanin Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Takk for tipset Yaddaline, det fikk meg vist litt i gang her
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Høres nam ut det ) Ville nok sprinklet sitron eller så over hvis du lager det dagen før, og ventet med bananene til samme dagen (èn frukt går kjapt) siden de blir brune av omtrent bare å se på dem )
Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Et godt tips som tilbehør til fruktsalat; Vanilje-kesam... Dødsgodt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå