Gå til innhold

Noen som har hatt mensen og likevel vært gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det ikke er veldig vanlig, men så vidt jeg vet forekommer det....spørsmålet er om det er ekstremt skjelden eller om det kanskje ikke er så uvanlig som jeg tror. Saken er den at jeg har prøvd å bli gravid en god stund nå, men i og med at mensen har kommet, har jeg de siste tre mnd ikke tatt bryet med å teste (har brukt så mange penger på tester før IKM, så jeg bestemte meg bare for å vente og se om mensen kom)

Saken er den at jeg de siste to-tre mnd har følt meg så gravid. Og nå har det den siste mnd toppet seg med mye kvalme etc. Hodepine har jeg hatt daglig den siste uken, + at jeg har hatt mye mer kviser de siste tre mnd enn normalt.

ved forrige svangerskap var jeg så gjennomsnittelig som det var mulig. alt var etter boka.....er det mulig å dafå to eldig ulike svangerskap (en med blødning og en uten?)

vet det bare er å ta en test, men jeg bor sååå langt unna et utsalgssted, så jeg får ikke kjøpt noen før tidligst i morgen eller fredag... Så er det noen her som har erfaring med dette, eller er det bare for at jeg vil det så indelig at jeg føler meg gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...