Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 og hvor mye bruker dere ca på julegave?
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Brukte vel ca 400 kr (brio togbane, selv om han var litt liten til den enda...) Kommer vel til å bruke noe av det samme til jul, men aner ikke hva han skal få, så forslag mottas med takk!
snart2små Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 e litt utsikker vi også på ka vi skal gi. Har skrevet ei lang ønskeliste med alt fra tegne-, malesaker, puslespill, bøker, akebrett, bankebrett, leke til å trekke etter seg når han går, trehulssykkel, cd-spiller, duplo o.l. Men vet ikke hva vi skal kjøpe selv og hva vi skal ønske fra andre. Vet han er liten og ikke skjønner hvem han får ting fra, med vil ikke gi han ei tegneblokk mens han fra besteforeldre får sykkel (for å sette det litt på spissen).
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 vi brukte alt for mye.. men snuppa fikk en ny vogn pose, pluss noen klæ
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Vi kjøpte Duplo-bondegård til ca 5-600 kr. Dette var en ting vi tenkte han kunne ha glede av, men så ikke noe poeng i å kjøpe en kjempedyr gave nå som han ikke vet hva en presang er! Julegave, tja! Han skal få Reimadress og voksipose FØR jul, så begrenser litt. Regner med at en pakke er viktigst, ingen forståelse av kroner og øre enda
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Brukte 4-500kr. Kjøpte sandkasse, den var på tilbud. Har vært en supersuksess. Er der nesten hver gang vi er ute når vi er hjemme.
En liten mamma Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Til bursdagen fikk ho sykkelsete og hjelm, tror det kostet ca 500 kroner. Og nå kan jeg faktisk ikke huske hva ho fikk til jul.. men tipper vi brukte omtrent like mye.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Tja nå kjøper vi ting og tang stadig vekk, men selve bursdagsgaven kostet 250,- Men regner med at etterhvert så vil gavene koste 500-1000
noLadyjustME Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Av venner og familie ønsker han seg leker og sånne kjekke ting, så har jeg selv gitt noe han trenger.Til ettårsdagen kjøpte jeg ny bilstol, og har allerede kjøpt julegave idag, masse klær som han virkelig trenger Alltid tidlig ute,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå