Som Natt & Dag Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Mini er nå blitt 15 mnd, mens Lillegutt er 5. Lillegutt glder seg veldig til Mini og han skal dele rom. Lillegutt og Mini har legger seg og står opp til samme tid, og Mini sover vanligvis hele natten igjennom. Vi har en litt liten leilighet og har bestemmt oss for at barna skal få det store soverommet, mens jeg og mannen skal ta det lille. Tanken er at de små får mer plass til å leke (dessuten har det store rommet dør ut i stuen, noe som igjen gir mer tumleplass). Mannen og jeg føler oss også veldig klare for å få soverom for oss selv igjen. Lillegutt fikk eget rom da han var 2. Så jeg vil spørre dere som har flere barn, fra hvilken alder lot dere de dele rom?
tre små... Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 begynte å dele når minste var 9-10 månder om jeg ikke husker feil.. men så er det bare 1 år mellom mine barn.. vet ikke hvordan det ville blitt hvis det var større aldersforkjell. men så lenge største gutten din har lyst til å dele rom og gleder seg til det så hvorfor vente?
La Perla Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Mine jenter begynte å dele rom da yngstejenta var 1 år og eldste nesten 5. Det gikk strålende fra dag 1, og de valgte å sove sammen i mange år, selv om de begge fikk mulighet til å ha egne rom etterhvert (nå er de 11 og snart 15).
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Me skal ein gong i høst/vinter bytte rom med gutten våres som er 4,5år, da skal han og lillesøtera få soverommet våres sammen og ho er nå litt over 2år.
Som Natt & Dag Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Takker for de svarene jeg så langt har fått, og *bumper* en gang til i håp om å få flere svar.
F-mor Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Våre jenter har delt rom nesten hele tiden. det er 15mnd mellom. største jenta fikk rom da hun var 14 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå