Gå til innhold

Var på ultrlyd mandag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på tidlig ul 9+3 på mandag p.g.a at jeg har tvillinger fra før på 8 mndr. Der kunne legen finne et foster som levde, en tom fostersekk og et foster(trodde han) som var dødt. Finnes det noen her inne som har opplevd dette. Han sa også at jeg kunne forvente en blødning, men hva skjer da med fosteret som levde. Glemte å spørre legen, ble litt satt ut kan dere si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke noe ekspert, men har lest at det fosteret som er igjen vokser og gror og blir en baby :)

Skrevet

Ei venninne av meg var gravid med tvillinger. Hun mistet det ene fosteret uten å merke det. Hun har nå en nydelig liten gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...