Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Nå var da ikke mitt innlegg ment som en generell kritikk av kassadamer! Får å utfylle litt: jeg handler fast på denne butikken, flere ganger i uken. Vi handler for ca 3-5000 kr der i mnd, og de ansatte kjenner oss og familien vår! Vi skal alltid ha poser! Jeg skrev også at jeg er en smule premenstruell, og det bare slo meg igår hvor mekanisk det blir når man får samme spørsmål hver gang man handler hos samme person! min irritasjon har ALDRI gått utover personalet! Tvert imot er jeg svært hyggelig, og har aldri SAGT HØYT at " ja ser du ikke jeg har handle for over 1000 kr og ikke kan bære med meg ting under armen"- men gud skal vite det flyr i hodet mitt! Men har da aldri latt min premenstruelle irritasjon gå utover de stakkars menneskene i butikken! Men er da vel lov å øse ut litt frustrasjon innimellom og det IRRTITERER MEG at jeg må svare hvor mange poser jeg trenger når man har handla så mye at de nesten ikke får den som deler varene mellom kunder etter man har betalt. Er det så ille da?`Er mange herinne som reagerer på ting jeg syns er helt latterlig!!! Palmesus; takk!:-) OG til sist: det eneste jeg beklager er at jeg kalte de blonde! Det var ikke vondt ment, men litt sur får jeg tillate meg selv å være herinne! Dere kjenner meg ikke, og jeg er sur jeg som dere innimellom!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå