Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 fikk også ul idag pga brunlig utflod de siste 10 dagene, men alt var bra med spiren, armer og ben for til alle kanter inni der og jeg så hjertet slå så nå er jeg lykkelig, tross samlivsbrudd og alt jævelskap som har skjedd siste tiden. Men fikk streng beskjed om å stresse ned og tenke mer på megselv, så nå skal jeg ta det piano en lang lang stund åå så godt å puste med magen igjen!!!
Dr. Google Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Så utrolig bra !! Masse lykke til videre, ingenting er bedre enn å se at babyen sin lever spreller å har det fint
LilleSolaMi<3 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 gratulerer=) brun utflod vet jeg alt om,hehe,hatt det maaange ganger gjennom 13 uker! blir plutselig alenemor jeg også,men dette skal gå bra=)) så velkommen hit og lykke til videre=)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 tusen takk!! gleder meg masse til tiden fremover og voksende mage blir så bra, alenemor tilværelsen har vært med på med første mann, så det skal jeg håndtere
kaos83 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 hei hei, hvordan går det med deg? ringte du han igår eller?
Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 hei, vet du jeg fikk en mail fra han og han vil snakke, aner ikke hva som skjer fremover, men sender han en mail idag hvor jeg skriver litt om meg og hva jeg har følt og tenkt. så ser jeg hva som skjer. veldig usikker på om jeg egentlgi vil ha han tilbake... ivertfall ikke til det vi hadde...
kaos83 Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 hehe, vet du jeg følte det på meg, men ville ikke si det tilfelle han ikke tok kontakt, sånn at du gikk å ventet... Det er nå opp til deg hva du velger men han kan ikke fortsette å være så ustabil iallfall.. det er ikke riktig verken for deg eller datteren din... eller spiren. Jeg skal sende deg masse positiv energi, husk å stå på ditt.. stor klem
Gjest Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 det har du helt rett i, og jeg føler vi nå har åpnet litt på kommunikasjonen, noe som er bra uansett hva som skjer, for barn skal vi jo ha sammen takk for god energi, det gjør godt!!! stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå