Gå til innhold

Hvor tidlig...

tullemor_til_snart_4

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kan man få vite kjønn?? Skal på UL idag,og har ingen forhåpninger om å få vite det idag. Men hvor tidlig kan man få rede på det? hvor tidlig har du fått rede på det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på opplæring med legestudenter for noen uker siden, og da sa hun som sto for opplæringen at kjønn kunne man se med nogenlunde sikkerhet fra uke 16.

Alt før det blir gjetning.

Skrevet

Hmmm... sist fikk jeg rede på det i uke 12, og det var IKKE gjetting! Der kunne til og med jeg og samboer se at det var en gutt! Men det kommer vel litt ann på utstyret og hvordan babyen ligger kanskje... Men er det noen tidligere??

Skrevet

Jeg fikk også rede på kjønnet da jeg var 12 uker på vei, og vi fikk også se tissefanten til den lille.. Men så i uke 18 fikk vi se at det slett ikke var noen gutt i magen min, men ei lita jente..:)

Er sikkert forskjellig fra person til person, men jeg ville nok ikke stolt på noe sikkert før jeg var litt lenger på vei.. Er jo tross alt på den ordinære UL'en at de fleste får rede på kjønnet, om de vil vite det i det hele tatt da :)

Skrevet

Før uke 16 er klitoris hos jenter veldig stor i forhold til resten av kjønsorganet, dermed kan det lett se ut som en guttetiss. Derfor er det ikke noe man kan se med sikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...