Nurse80 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Har dere noen tips? Bruker dere to forskjellige hudkremer? Nå bruker jeg krem for fet hud i t-sone, fetfri øyekrem Men bruker ingenting på kinnene. Ser litt gusten ut i kinnene, men ikke tørr eller fet.
Lille L Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Ja jeg har en fet t-sone på panne og hake. Normale kinn. Bruker et serum for fet hud på panne og hake. Og et annet serum for normal hud på kinn. Etter det går jeg over med en hudkrem for normal hud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå