bella1984 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg var for første gang inne her for ca tre år siden som ung prøver- desverre gikk det ikke så enkelt for oss. Har vært gjennom en lang utredning og er nå i gang med AID behandling (insemiasjon med donor) på rikshospitalet. Vi har hatt to mislykkede forsøk, og går nå å venter på om 3. forsøk har lyktes:) En uke igjen til testing og mannen min og jeg er veeeelig spente:) Flere som skal teste om en ukes tid da-?? Håper så veldig på å få hoppe over til 1 trimester snart!!
Allegra -med gullspira- Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 masse lykke til!! Krysser fingre tær og armer:) Skal teste sel og venter spent, men kan nok ikke sammenlignes med deres ventetid.
påtjukken Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 oi.. masse lykke til... alle gode ting er 3 vettu:) krysser fingrer og tær:)
GoodFeeling Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 håper virkeli at dere kan lykkes nå . vi krysser tær og fingre for dere:)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Masse masse lykke til, kjære deg:) Håper virkelig det klaffer for dere nå!! Har dere holdt på med utredning og AID siden du var her for 3 år siden?? Hvor lenge ventet dere før dere startet med utredning? *tvi tvi*
Alimi Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Kjempe mye lykke til. Håper det endelig har klaffet for dere:-) Hvorfor måtte dere bruke donor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå