Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Sitter på Barsel-avdelingen å ser på min nydelige prinsesse. Hun veier 3360g og er 50 cm lang.. Hadde termin 26.09 men fikk den 10.September. Takk for alt her inne folkens..Lykke til å gled dere til fødselen. Bilder ligger ute under bloggen min: http://www.lisamari.no
*tornerose* Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer så mye med jenta di :-) Så hærlig!!!! og nydelig navn forresten (har ei datter som heter charlotte jeg også) :-) Kos dere masse fremover :-D
nr2-imagen:) Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Å gratulerer så mye! Jeg som trodde vi kom til å ligge på føden samtidig i ålesund! Nå ble jeg veldig misunnelig kjenner jeg! Gikk fødselen bra! Kos deg!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer så mye med Jenny Charlotte:-) Nydelig er hun!!
ChellBell - har født! Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Gratulere!! Så koselig
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Så herlig:) Flott navn på ei flott prinsesse:) Gratulerer så veldig mye. Nå må dere bare kose dere og nyte tiden:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer med flott jente da.. hun var bare helt skjønn da!!! Også så fine bilder på siden deres *sjalu* jeg tar bare sånne bilder som ikke engang havner i dårlig amatør katogorien engang...hehe....
Gjest Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Takk for mange fine kommentarer.. Fødselen var rask men vond.. Startet på mandags kveld med rolige rier..Skulle uansett til kontroll tirsdag morgen klokken 08.40. Kom inn med ganske vonde rier til kontroll,der jordmor sendte oss rett ned til føden med 3 cm åpning. Klokka ble 11 da riene tok seg godt opp..Hadde 4 cm åpning klokka 15.00 tok hun vannet å klokka 15.30 fikk jeg epidural. TAKK GUD FOR EPIDURAL!! Klokka 17.45 startet pressriene. Har aldri presset så sykt bak i rompa EVER.. Til slutt etter pressing til klokka 18.10 kom det inn 7 stk leger..Hjerterytma falt å vakumet ble hentet. Jeg ble klipt mye for å få henne fort ut. Det var sååååå sykt vondt men herregud for en følelse å være ferdig.. Hun måtte ha litt pustehjelp pga hjerterytmen. Ble sydd en del å blødde mye gjennom hele fødselen. Men nå er jeg ferdig å har en herlig skapning i hendene..Hun gjør ikke annet en å sove hele tiden.
Ønskebaby08*12 Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer så mye med jenta :-) Nydelig navn, forresten. Lykke til videre :-)
Dr Mcstuffins Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer så mye. Vi som hadde samme termindato og greier...rart å tenke på at det kan skje hvert øyeblikk. Nydelig liten jente. Kos dere masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå