Gå til innhold

Håper alle butikkansatte streiker snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mwoahaha så kan dere sitte der med posene deres i postkassa, og lage gresskake til middag:D

Da setter dere pris på posespørsmålet etterpå da tenker jeg! *fnis*

Forøvrig er det like irriterende når man spør hvor mange poser kunden trenger og de svarer "4-5". Javel, skal du ha 4 eller skal du ha 5? Hehehe.

Også alle som legger pengene rett på samlebåndet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke at det går ann å bli irritert om damen i kassen spør om du vil ha en pose. Er det mulig sier jeg bare..

Skrevet

Skjønner ikke det jeg heller. Snakk om å lage drama av ingenting!

Skrevet

Er da mye bedre at de spør om du vil ha pose en at du må spørre selv etterpå du kansje har betalt o.l og det da kansje er en ny kunde som blir betjent.

Men jeg er veldig enig med deg i at dem som legger pengene rett ned på båndet dem burde ikke få lov og handle (oki kansje litt drøy men slike folk irriterer meg).

Aner ikke hvor mangen ganger pengene gikk neddi samlebåndet når jeg jobba på butikk pga idioter som bare slenge masse små penger på båndet istedenfor og legge dem i den lille myntholder tingen..

Skrevet

Å ja penger på bande var noko drit!!! Har jobba nesten 2år i butikk ein gong i tida eg au. Og nå med slike kort til tobakk, paracet og nesespray, dei legger eg oppå noko el tar med meg til kassa og leverer der. Ser for meg at den forsvinner ned med bandet!!

Lika meg når eg jobba i butikk eg, var bare det at dei eg jobba for var nokon idiotar utan like så derfor slutta eg.

Skrevet

Hoho, der jeg jobbet satt vi opp skilt "vi tar ikke ansvar for penger som blir lagt på båndet" så samlet vi opp alle pengene og kjøpte god lunsj når det hadde kommet opp i en god sum!

Skrevet

Akkurat den tråden der oppsummerte hvorfor jeg aldri har og aldri vil jobbe i en matvareforretning.

Jeg har ikke psyke til alle idiotkundene. Seff er det mange koselige og hyggelige kunder, men så kommer det en sur idiot inn og da blir hele dagen ødelagt.

*grøss* I helvete sitter jeg bak kassa og enkelte dib-damer er kundene mine... *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...