Reveenka Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Asså, når man skal søke ny jobb, så lurer jeg på om det lønner seg å ha en sånn derre -hva heter det for no igjen - en sånn som lissom kan si no pent om deg hvis den nye sjefen har lyst til å spørre noen om deg? Åssen du har vært før på jobben asså? I den jobben du hadde før? Å hva er vanndelsattest? Jeg trenger ikke det asså, trur jeg hvertfall, men veit atte av å til så spør dem etter det? Er det forresten frekkt å spørre hva man får i lønn, hva syns dere. Må jeg klippe meg først? Å best å ta den buksa uten hull på kneet kanskje.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Halla på'rei! Ja, når du skal søke jobb så lønner det seg å ha en sånn derre CV. Aner ikke hvorfor det heter det, for på meg høres det ut som et bilmerke.. Men det er det ikke. Det er et skrytepapir som forteller hva du har gjort. Skole, jobb osv Vandelsattest? Hvorfor trenger du det? Det er suuuper frekt å spørre etter lønn. Herremin, er du ikke dame da? Da skal du bare ta til takke med det du får! Hverken mer eller mindre. Damer skal ikke forlange noenting. Helst bare være hjemme.. Hvorfor må du klippe deg? Hørte en dame som sa på TV på fredag at det er farlig å være for PEN om du skal få en jobb. - Kan hende sjefen ikke vil ansette deg tilfelle han er redd for å forelske seg i deg.. Så spar frisørtimen til en annen gang. - og buksa med hull på kneet også. Kan hende sjefen din har knes-fetisj og da er det litt kjipern å få en jobb fordi du viste knærne dine..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Hei på dere, det var lenge siden og dere har vært savnet:o) Lurt å ha et ark med pene gloser om deg selv..... Mulig de kan ringe til forrige sjefen din å få greie på hvordan du har vært i jobb tidligere. Vandelsattest trenger du i spesielle jobber, skal du ha en sånn jobb, må du ha vandelsattest. Det får du hos Politiet. Lønn må du ikke spørre om, ikke sikkert du får jobben da..... Jeg sier meg enig med freddan, ikke lurt å være for pen:o) Lykke til.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Hei prinsessa =) Tenker du får jobben uten gode råd fra meg ;o) For jeg er dårlig på råder jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Djiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeessssss ass......... Ække no probblem vel..........kan jo bare lage en sånn hånnskreva en og ta med dej om døm apsolutt måå ha lizzom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKønnække problemmet jæi??????????????????? klippe hull i buksa da ell? Det er jo bare sååå kult dah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå