Gå til innhold

Forslag til langhelg i utlandet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære skal pleie kjærligheten litt, som har vært litt tvilsom i det siste.... Og har lyst til å reise utenlands. Noen forslag? Kan reise fra 25 til 28-29 sept. ca. Jeg er ikke særlig flink til å planlegge slike ting... Noen som vil hjelpe meg og gi meg noen forslag som ikke er altfor dyre? Bor i nærheten av Oslo, og kan bruke flyplassene Gardermoen, Torp og Rygge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Istanbul er en nydelig by! Billig å leve der. Barcelona er vakkert, men en del dyrere. Lisboa skal være fantastisk.

Skrevet

Amsterdam! Billige flyreiser, masse kultur, bra shopping, koselig landsbystemning (selv om det er en relativt stor by).

Skrevet

Takk! Har dere vært på noe hotell som dere kan anbefale?

Skrevet

Palma er en vakker by, deilig klima, gode restauranter og barer, og glimrende shopping.

Skrevet

Palma hadde værtherlig, men prisene er litt høye dit enda... Vanskelig dette her å bestemme seg!

Skrevet

Paris - ingen over, ingen ved siden

Amsterdam - spennende og anderledes

Berlin - fortsatt tøff og spennende

London - shopping og musicals

Stockholm - nydelig by, lett å reise til

København - internasjonal by, lett å reise til

Skrevet

Jeg er forelsket i Krakow. Nydelig by med litt gammeldags stemning. Hestedrosjer som går rundt og malere som sitter rundt i gatene og lager ulike typer kunst. Dessuten er det relatvt billig i Polen. Dermed reiser man med god samvittighet og kan kose seg mer.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri bodd på hotell i Amsterdam. Har familie der :)

Ta en titt på hotels.com. Der finner du billig overnatting over hele Europa.

Skrevet

Praha- flott by, mye aa se og gjoere (ogaa romantiske ting ;-) ), billig aa reise til, billig aa bo og spise

Tyskland- mange flotte plasser aa besoeke.. Og kan faa billige billetter og opphold.. Plasser aa anbefale: Oberammergau- flott by, masse fjell og koselig atmosfaere, romantisk og frisk luft, kos aa kose seg foran peisen.. Frankfurt- Storbyferie, Berlin, storbyferie med mye historie, Heidelberg, flott by, fine bygninger, god mat og shopping, mye aa se.. Schwetzingen- kjempekoselig by, mest for uteliv og vandre rundt i slottsparker etc.

Brussel- Storbyferie igjen..Men flotte bygninger, bra shopping og mye aa gjoere..(og sterling flyr fra Oslo saa kan faa billige billetter)

Krakow- flott og billig, mye historie

Ja og masse mer ;-) Har vaert stort sett overalt hehehehe

Skrevet

posnan i polen, talinn

ellers elsker jg dublin og liverpool. Pubkultur er go'kultur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...