4skatter Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg og min kjære skal pleie kjærligheten litt, som har vært litt tvilsom i det siste.... Og har lyst til å reise utenlands. Noen forslag? Kan reise fra 25 til 28-29 sept. ca. Jeg er ikke særlig flink til å planlegge slike ting... Noen som vil hjelpe meg og gi meg noen forslag som ikke er altfor dyre? Bor i nærheten av Oslo, og kan bruke flyplassene Gardermoen, Torp og Rygge.
cherry coke Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Istanbul er en nydelig by! Billig å leve der. Barcelona er vakkert, men en del dyrere. Lisboa skal være fantastisk.
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Amsterdam! Billige flyreiser, masse kultur, bra shopping, koselig landsbystemning (selv om det er en relativt stor by).
4skatter Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Takk! Har dere vært på noe hotell som dere kan anbefale?
heiraa Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Palma er en vakker by, deilig klima, gode restauranter og barer, og glimrende shopping.
4skatter Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Palma hadde værtherlig, men prisene er litt høye dit enda... Vanskelig dette her å bestemme seg!
4skatter Skrevet 17. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2008 Dytter litt.... noen flere?
Vipsenmamma Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Paris - ingen over, ingen ved siden Amsterdam - spennende og anderledes Berlin - fortsatt tøff og spennende London - shopping og musicals Stockholm - nydelig by, lett å reise til København - internasjonal by, lett å reise til
Vicky 83 Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Jeg er forelsket i Krakow. Nydelig by med litt gammeldags stemning. Hestedrosjer som går rundt og malere som sitter rundt i gatene og lager ulike typer kunst. Dessuten er det relatvt billig i Polen. Dermed reiser man med god samvittighet og kan kose seg mer.
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Jeg har faktisk aldri bodd på hotell i Amsterdam. Har familie der Ta en titt på hotels.com. Der finner du billig overnatting over hele Europa.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Praha- flott by, mye aa se og gjoere (ogaa romantiske ting ;-) ), billig aa reise til, billig aa bo og spise Tyskland- mange flotte plasser aa besoeke.. Og kan faa billige billetter og opphold.. Plasser aa anbefale: Oberammergau- flott by, masse fjell og koselig atmosfaere, romantisk og frisk luft, kos aa kose seg foran peisen.. Frankfurt- Storbyferie, Berlin, storbyferie med mye historie, Heidelberg, flott by, fine bygninger, god mat og shopping, mye aa se.. Schwetzingen- kjempekoselig by, mest for uteliv og vandre rundt i slottsparker etc. Brussel- Storbyferie igjen..Men flotte bygninger, bra shopping og mye aa gjoere..(og sterling flyr fra Oslo saa kan faa billige billetter) Krakow- flott og billig, mye historie Ja og masse mer ;-) Har vaert stort sett overalt hehehehe
Gjest Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 posnan i polen, talinn ellers elsker jg dublin og liverpool. Pubkultur er go'kultur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå