Snuppa! Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Alle hundeeiere kaller hundene sine navn som "Buster, "Bonnie" eller "bingo". Jeg har døpt min til "sex". Mange rare ting har hendt meg på grunn av "sex". Når jeg skulle betale min hundeskatt for "sex", sa jeg til damen bak skranken at jeg ville betale min lisens for "Sex". - "Ja det er nok mange som har drømt om det!" sa hun - "Med det her gjelder en tispe" sa jeg. - "hennes moral bryr jeg meg ikke om!" sa hun. - "men du forstår ikke, jeg har hatt "Sex" siden jeg var 11 år.." sa jeg. - Ja, da var du en bra avansert unge!" sa hun, og blunka til meg! Når jeg gifter meg, og dro på bryllupsreise, tok vi hunden med oss. Jeg sa til de i reseprsjonen på hotellet vi skulle bo, at jeg ville ha et rom for meg og min kone, og et rom for "Sex". -"Det går bra med sex i alle rom" sa verten. -"jeg tror ikke du forstår helt, "Sex" holder meg våken om natten!" sa jeg - "meg også!" sa han. En gang meldte jeg på "Sex" til en stor utstilling, men rett før vi skulle inn, kom hunden løs og stakk av. En av de andre utstillerne spurte hvem jeg lette etter. Jeg fortalte at jeg hadde tenkt å ha "Sex" på utstilling. Han svarte at jeg kanskje burde selge billetter til forestillingen. - "Men du forstår ikke, jeg hadde håpet å komme på TV med "Sex!" sa jeg. - "Ja, da er du ikke særlig sjenert!" sa han. Når min kone og jeg skulle skilles, gikk vi til skifteretten for å avklare eierforholdet til hunden. -"Jeg hadde faktisk "Sex" før vi giftet oss" sa jeg. - "Det hadde jeg også" sa dommeren. - "Men etter vi giftet oss, forsvant "Sex", sa jeg. - "det samme skjedde med meg også" sa dommeren. I går kveld forsvant "Sex" igjen, og jeg brukte flere timer på å lete etterhenne. Jeg lette over alt i hele byen. En politimann kom bort og spurte hvorfor jeg lusket rundt i parken kl. 4 om morgenen. - "jeg leter etter "Sex" sa jeg. Rettsaken min kommer opp til fredag...
Medium fikk guttebass Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hahaha, dagens morsomste! ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå