junigutt 78=) Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Lillegutt på 15 mnd tisser utrolig mye på natta. Om morgenen er han som regel gjennomvåt gjennom bleie og pysj. Har prøvd flere typer bleie uten at det hjelper. Det at han er så våt gjør at han våkner tidlig på morgenen. Noen som har noen råd???
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg vet ikke hva du har prøvd, men vi brukte Libero up&go da snuppa var på den alderen. De var steintunge om morran, men aldri gjennomvåt.
tvkrus Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 vansklig å si ,men har du prøvd større størlse bleie om natta enn du bruker på dagen
Sivalur Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Du har sikkert prøvd en størrelse større enn det han bruker også..? Hvis ikke er det verdt et forsøk. Og pass på at tissen ligger riktig vei når du tar på bleien, at den peker nedover og ikke litt ut til siden.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hadde samma problemet med sønnen min. Tissen låg rett og bruka active fit nr 5 om dagen og natta. Up&Go bleier gikk ikkje på han sida han hadde/har tynne lår. MEN eg satte han på do og han starta å tisse på do om kvelden og om morgon. Det gjorde han før han slutta med bleier på dagen, og det endte med at bleia var tørr om morgon før han slutta med bleie om dagen. Prøv å få han til å tisse på do om kvelden. Om han ikkje tisser så sett han på do og skryt av han. Jenta mi holder på med det nå men tisser ikkje, der holder active fit nr 5 enda, den er kjempe tung om morgon men den lekker ikkje. Håpar ho tissar på do snart om kvelden for det er bare det å tisse der ein gong så går reseten av seg sjav.
junigutt 78=) Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Takk for svar=). Har prøvd både større bleier og up & go. Kanskje jeg skal prøve å sette han på do om kvelden. Takk for råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå