*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Når jeg får mensen så har jeg så mens smerter i ryggen og magen. Er det andre som har det? Og hva hjelper?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 jeg sliter med d samme. denne gangen var jeg på jobb og var livredd for at jeg ble dårlig, så om morgenen våknet jeg av små smerter i magen, tok en paracet og en ibux og d funka hele dagen tok en paracet midt på dagen for å holde d sånn da veit vi prøvere ikke skal ta ibux, men jeg måtte bare for å kunne holde ut på jobb. D er også viktig at man tar smertestillende FØR smertene bryter skikkelig ut, slik at sm.stillende klarer å hjelpe. For d blir ikke lett for dem når smertene alt har kommet. varm flaske på magen funker også
Alimi Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Hei jeg la inn et innlegg om dette igår... Jeg har hatt problem med vonde mens smerter og PMS i lengre tid. Smertene har pleid å begynne ca 4 dager før mensen kommer. I forrige måned gikk jeg til akupunktur 4 ganger, og denne gangen merket jeg ingenting før mensen kom:-) Hverken PMS eller smerter. Det er helt utrolig at det kunne bli bra så fort. Akupunktur anbefales på det sterkeste. Lykke til:-)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Hei. Takk for svar. Jeg skal ikke ta ibux pga atsmaen. akupunktur ja, kansje det skal prøves:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Astmaen skulle det stå
Alimi Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Akupunktøren min sa også at hun har hjulpet damer som ikke har blitt gravide med å bli gravide. Så det er jo verdt et forsøk. Koster 400 kr pr time, men jeg synes det ikke gjør noe når jeg slipper menssmertene.
Alimi Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 En annen som sa at disse tabletten hjelper. Sjekk linken:-) http://www.helsekosten.dk/catalog/product_info.php?products_id=16340&osCsid=1ad5de 6af3476ddacbdc8690a0c91046
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2008 Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå