Gå til innhold

Fornøyd..


1prinsesse+1i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg og prinsessa(snart 7) hjemme og var syke begge to, men ikke såpass at vi orka å holde senga hele dagen. Så etter en dusj utpå dagen lagde vi verdens beste sjokoladekake sammen, mens den sto i ovnen begynte vi på grønnsakssuppe, fra bunn selvfølgelig, med MASSE rart oppi, så var kaka ferdig, på med glasur og inn i kjøleskapet. Satte oss ned med en god film og nydelig suppe, og avslutta med et pr stk sjokoladekake. På slutten av filmen lå jeg rett ut på sofaen med lillemor oppå meg. Så var det natta, veldig fornøyde med dagen begge to.

I dag er lillemor på skolen og jeg sitter her med et sjokoladekakestykke i handa og kjenner på den gode følelsen fra gårsdagen. Jaggu godt en er syk et pr ganger i året også : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å være syk iblant når man ikke er SÅ syk;) Fint at dere koset dere.

Skrevet

Det hørtes ut til å være en perfekt sykedag...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...