1prinsesse+1i magen Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 I går var jeg og prinsessa(snart 7) hjemme og var syke begge to, men ikke såpass at vi orka å holde senga hele dagen. Så etter en dusj utpå dagen lagde vi verdens beste sjokoladekake sammen, mens den sto i ovnen begynte vi på grønnsakssuppe, fra bunn selvfølgelig, med MASSE rart oppi, så var kaka ferdig, på med glasur og inn i kjøleskapet. Satte oss ned med en god film og nydelig suppe, og avslutta med et pr stk sjokoladekake. På slutten av filmen lå jeg rett ut på sofaen med lillemor oppå meg. Så var det natta, veldig fornøyde med dagen begge to. I dag er lillemor på skolen og jeg sitter her med et sjokoladekakestykke i handa og kjenner på den gode følelsen fra gårsdagen. Jaggu godt en er syk et pr ganger i året også : )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Koselig å være syk iblant når man ikke er SÅ syk;) Fint at dere koset dere.
Korse76♥ Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Det hørtes ut til å være en perfekt sykedag... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå