Gå til innhold

Kan noen beskrive hvordan kynnere kjennes ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjennes sikkert litt forskjellig ut, men jeg har to forskjellige varianter. En type som ikke er spesielt vond, den har jeg hat regelmessig ganske lenge. Plutselig føles som det ligger en svær bowlingkule nederst i magen og spenner ut hele magen. Den andcre varianten er en slik der det kjennes ut som om man har tatt mange situps, fremdeles holder på med situps, så plutselig så låser musklene (mest i øvre del av magen) seg slik at man ikke klarer slappe av, mer som man er midt i en situp. Kjennes også ut som huden skal sprenges. Det er mer vondt.

Skrevet

for meg kjennes det som at magen begynner å stramme seg langt nede, så får jeg følelsen av at det legger seg "et slags skall" rundt magen. noen kan være så harde at du ikke kan klemme på magen, for den er bein hard. andre kjennes litt lettere ut, som "tak" i sidene. største forskjellen hos meg på kynnere og rier, er at kynnerne holder seg på magen, og går ikke over i ryggen. men alle kjenner sikkert kynnerne forskjellige. denne gangen fikk jeg de alt i uke 18, så begynner å bli lei de nå. men innbiller meg at de gjør fødselen enklere, for den blir jo mer klar. de andre ungene har kommet på 4 og 3 timer =) men hadde kynnere i mange uker på begge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...