mini nr to på vei Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg har hatt en del kynnere i det siste..og de to siste nettene har jeg våknet av det fordi de har vært smertefull. Noen som vet om dette er normalt? Husker ikke fra forrige gang... er 17+5 idag
Nina-med passasjer Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hei, jeg hadde masse kynnere i forige svangeskap, men eneste som hjalp var å slappe av, kynnere hele tia hvis jeg stressa og styra. noen har mye kynnere og andre har lite om det er veldig mye, sa hør med legen din:D
strikkemegihel Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Er ikkje unormalt, men dei skal ikkje vere så vonde. Eg vart sjukemeld pga dette i veke 20 sist svangerskap, då var dei så vonde at eg hadde problem med å stå på beina, men etter å ha blitt sjukemeld og fekk tatt det med ro så vart dei mindre vonde. ( men eg hadde dei heilt fram til fødselen)
mini nr to på vei Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Husker fra forrige svangerskap at jeg hadde masse kynnere...men vet ikke når i svangerskapet de begynte. Jeg går på skole og er ikke så veldig fysisk aktiv for tiden pga kvalme. Litt stresset i tankene..Men har ganske rolige dager. Ble litt bekymret av at kynnerene er såpass vonde så tidlig i svangerskapet..
Jente09&Jente12:) Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hei eg er 17+3uker og kjenner litt kynnere!! noen har vært veldig vonde, legen min sa at det var helt normalt. Men selvfølgelig visst du har kjempe smerter ville eg kommet meg til legen altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå