Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Er 2.gangs fødende og med sønnen min ble jeg kjempesår på brystvortene når jeg ammet. Vet jo at dette er normalt, men noen som har noen tips til salver/kremer eller noe annet som virker lindrende? Husker jeg brukte sånne skjell tidligere, men de hjalp ikke noe særlig...
nanomor Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 har kjøpt inn purelan jeg(fra apoteket) Skal vist være veldig god:o)
Modo Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 jeg er veldig fornøyd med lanacare brystvortekrem!!!! :-) har også brukt purelan men synes lanacare er mye enklere å smøre på/utover brystvorten enn purelan. ellers er d viktig å smøre brystvorten med melk etter amming og la den lufttørke! :-) lykke til!
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Takk for tips! Får en kjøpt lanacare på apoteket også eller?
Promp Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hei, jeg brukte også de tipsene du har fått over, pluss at jeg brukte mye albueskjell, det virket veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå