Gå til innhold

Usj i dag skal jeg til legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i noen år vært plaget med magen, men har forskjøvet det, tenkt det går over. Treg mage, luftsmerter, gammelt blod osv. Den siste tida har det gått helt motsatt retning, til diare og jeg fikk karret meg til å bestille legetime. Jeg fikk time allerede i dag, og gruer meg så til å prate om sånt med han. Men det kan jo være alt fra en bagatell, mild sykdom til kreft så jeg må jo bare finne ut hva det er...

Jeg regner med han er proff og sånn, men det er jo noe spesielt med sånne detaljer-gruer meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, håper det ikke er noe alvorlig da. Lykke til hos legen.

Skrevet

Masse lykke til. Og tro du meg, legene er vant til det meste, avføringsprat er ganske dagligdags i den bransjen. :o)

Klem

Skrevet

Legene er vant til det meste, så det går helt sikkert kjempebra:)

Lykke til:)

Skrevet

Hvordan har det gått?

Selv om legen er vant med den slags er jo ikke du det. Ikke morsomt å snakke om hvordan driten ser ut..

Skrevet

Timen er ikke før kl 13:30 så jeg har noen timer til å kvie meg på

Skal oppdatere i ettermiddag

HI

Skrevet

Lykke til! Gjør noe koselig i mellomtiden så tenker du ikke på det ubehagelige.

Skrevet

Ja, da var kortene på bordet og utredning i gang. Han var lydhør og flink som alltid, "dette må vi da finne ut av" sa han

Blodprøver og avføringsprøver skal tas, så får jeg vel se hva tallene sier. Han snakket om tarmlidelser som crohn og ulcerøs kolitt, noen som har erfaring med det? Jeg har googlet det, men der står det lite om hvordan det er å leve med dette.

HI

Skrevet

Så godt det er med det som er gjort. Nå får du bare ta tiden til hjelp, og vente på svar. Antakelig er det som legen din sier chron eller feks ulcerøs kolitt. Det kan du leve med, selv om det må noen kostendringer til for å bli bra. Jeg kan dessverre ikke mer om disse tilstandene enn det du Goggler. Generelt er det ikke så veldig utbredt kunnskap om de.

Lykke til videre, og krysser fingrene for at du slipper å vente så altfor lenge før du får svar. KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...