HopsiDeisy Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hadde en opptelling i stad i dagboka mi, og det var jammen lenge siden sis mens. Har symptomene, ømme bryster og vondt i magen, så den er vel like om hjørnet. Kan jo ikke være gravid heller? Har kobber-spiral. Hmmm, selv om jeg var ganske kvalm da jeg sto opp i dag... Nei, den kommer vel til helgen!
*guttemamma* Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Syns nesten du skulle ha kjøpt deg en test. Mensen skal ikke bli uregelmessig med kobberspiral. Så fremst du har uregelmessig i utgangspunktet. 3 av 100 blir gravid med kobber, har selv satt inn en slik og har litt angst av og og til for at jeg kommer til å bli gravid (vi er veldig fruktbare) Ta en test du!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 eh? 55 dager siden siste mens, og du har ikke beygynt å lure før nå? Hehe
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg ble gravid med kobberspiral ;-)) Har i dag 100 dager igjen til termin! Hadde tatt en tur på apoteket, jeg ... Lykke til!
HopsiDeisy Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Jaja! Har glemt det litt da! Men det skal vel nevnes at det har gått både 28 og 35 gd før da!
HopsiDeisy Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Oi! Hva gjør man da? Er ikke det farlig? Ser for meg en bebi med spiral i hode... uæh!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Da går du til legen og får tatt ut spiralen, dersom den ligger lett til. Ellers så kommer den ut ifb med fødselen (den gror ikke inn i barnet!) De fleste legene vil prøve å ta ut spiralen, det er en liiiiten risiko forbundet med det, men risikoen ved å ta den ut er mindre enn risikoen ved å la den være inne. Legen min tok ut spiralen da jeg var mellom 6 og 8 uker på veg (husker ikke eksakt, men kan sikkert finne det ut...). Det gikk alldeles fint det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå