Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hver gang jeg logger meg inn på min side, kommer det opp hyggelige meldinger om hvor langt jeg er på vei, hvordan det står til med babyen i magen osv. Kjempe koselig! Problemet er at jeg ikke er gravid lenger!! Har prøvd å endre dette utallige ganger, men det går ikke bort! Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Gå inn på din side, videre til brukerinformasjon og på status. Det går ikke å klikke bort gravid, men eventuielt klikk på avbrutt. husk at du må lagre nederst på siden. eventuelt slett brukerlogg og legg inn på nytt. Lykke til, håper du klarer å endre det, ikke gøy med slike påminnelser hver gang.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Det er det jeg har gjort. Men det blir ikke lagret! Skjønner ikke hva jeg gjør feil... Men skal prøve en gang til
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Det gikk! Det er et mirakel! Halleluja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå