Gå til innhold

Oj, dette synes jeg var bra service!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt ett sett hver med silkeundertøy til meg selv og mine tre barn, fra en nettside fra New Zealand.

Fikk så melding om at tingene var sendt, men i 2 pakker for å unngå toll.

Så fikk jeg den ene, mens den andre aldri kom. Da jeg hadde ventet lenge nok sendte jeg en e-mail.

Og i går kveld ringte de meg fra new Zealand! De hadde sendt begge, men er det ikek kommet innen denne ukens er omme, skal vi få nye sett tilsendt.

Jeg synes det var ganske fint at de tok seg bryet med å ringe meg personlig på andre siden av jordkloden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da! Ikke alle er like flinke. Ikea (faktisk!) sendte meg en gang en ny hylle fordi den jeg hadde bestilt aldri kom. Veldig happy da ja. =))

Skrevet

Nei, det er veldig stor forskjell. Jge var litt skeptisk da den ene pakken ikke kom, siden det var en nettside jeg hadde funnet frem til selv, aldri hadde hørt om før, med ikke så stilig design pluss på den andre siden av kloden. Men heldigvis var min skepsis grunnløs.

Skrevet

Du La Perla? Hvilket nettsted var dette igjen? Jeg har også lyst på ull/silke til vintern :o)

Skrevet

Ikea er faktisk flinke på kundeservise. Vi sendte en klage etter at vi måtte bytte noen av delene til kjøkkenet vårt. Fikk gavekort på 2500 kr.

Skrevet

http://www.nznature.co.nz/

De settene vi kjøpte var ren silke, siden min ene datter er atopiker, sønnen hater ull (lkøs), og jeg selv har så veldig gode erfaringer med noe strikket silkeundertøy jeg kjøpte i Berlin i vinter.

Prisene er bra, og hvis dette undertøyet blir populært blant barna kommer jeg til å bestille mer.

Skrevet

Kanskje det er noe spesielt med NZ? Jeg bestilte noen treleker fra en nettside der. Det var ikke måte på service. Pakken kom kjemperaskt, og det lå et personlig, håndskrevet kort oppi der de takket for at jeg hadde handlet hos dem osv. osv.

Hmmm.. Kanskje de bare er supergode på service i NZ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...