Franz Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Kjøpte meg en brudekjole for et par mnd siden,den var for stor,rakk ikke å få mindre str,salongen skulle sy inn og ordne kjolen min.Var der på lørdag for å hente kjolen,når dama i butikken skulle stryke over den så ble det noen møkkete flekker på "brystet" .Hun skylte av de å sa at det ikke var noe problem,da jeg skulle hente kjolen så var det fremdeles flekker,men jeg ville ikke si noe om det pga frykt for at hun skulle gjøre vondt værre. (gammel dame som var alene den dagen,egentlig er det en annen som er innehaver av butikken) Dermed sitter jeg i den kjipe situasjonen at jeg har en ny kjole som ikke er 100 % perfekt gifter meg på lørdag. Innehaveren har tilbydt seg å vaske kjolen for meg,men synes det er risikabelt,i verste fall står jeg der uten kjole på fredag Min mor mener det er bare jeg som ser flekkene,meeeeeen så sier hun også at det kommer an på hvordan vinkel man ser kjolen i. Vet ikke hva jeg skal gjøre,tiden er knapp,og det betyr at vi må kjøre over 30 mil pga dette,salongen tilbydde meg 500 kr ,men dette dekker ikke bensin/bompenger/parkering engang. Hoff!!!!! nå er jeg lei! Skal jeg ta sjansen på å vaske kjolen,eller håpe på at flekkene ikke vises? (regner med at søte små hender lager flekker på kjolen iløpet av dagen,da det er flere barn tilstede,meeeeen...irriterende allikevel.Forventet at jeg kunne ta på kjolen å gå i kirka.Det er en seriøs salong som har godt "rykte" så synd jeg skulle være uheldig,men men...
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg hadde latt dem få prøve å reparere kjolen. Dersom det ikke går, så må de erstatte den (med det den er verd ... ikke la deg avspise med 500 kr.) Krev også at det fra nå av er innehaveren som behandler kjolen fra nå, så ikke det blir mere kluss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå