Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Er det noen som bruker clearblue fertilitetsmonitor her?Hadde vært kjekt å dele erfaringer med denne.;-)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2008 dytt
Duo-yoghurt Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 ja, jeg gjør... Er på dag 11 i syklusen og i dag viste den høy fertilitet, så håper den snart kan vise max... Har bare brukt monitoren i tre mnd, men den har enda ikke vist max fruktbarhet på meg en eneste gang. Vi har prøvd leeenge på å bli gravide, er vel 22.pp nå....
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg brukte denne sist gang jeg ble gravid... Klaffet på 4.forsøket. Det jeg likte med monitoren var at jeg hadde oversikt over syklusen min. Ikke noe gjetting om når EL var eller hvor lenge siden det var jeg hadde mensen. Alt i alt er kjempefornøyd med den. Kommer til å bruke den nå også... hehehe - typen pleide å spørre hver morgen om det var et egg eller ikke på monitoren... Han ble jo nesten skuffet hver gang det ikke var det.. tiihii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå