Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Nå har jeg irritert meg grønn i flere dager her., Ringte en lege en dag,siden jeg lekte "sterk" i helga og løfta alt for tungt.Han er da ikke min faste lege,og leste vel bare sånn innimellom i sjornalen min.Konkluderte med at jeg hadde slitasjer her og der.Å før jeg fikk svara han så kom det, "men det er jo vanlig i DIN alder"!!!??!!! HÆ,er jeg så gammel at "din alder" fra nå skal repeteres her og der? Hallo,jeg er 37 ikke 80!!!!!! Hadde noen sagt for 20 år siden hadde jeg blitt smigra over å se eldre ut.Men nå..... Å ikke ble karosseriet mitt bedre etter dette.For jeg har vridd meg og irritert meg over den setninga i dagesvis nå ) din alder liksom,hmprh
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 He he he he ja i vår alder kan mye skje vet du...... Ja hadde vel følt meg greit gammel om noen hadde sagt det... Men nå skal det jo sies at vi har kommet i en alder der hvor legene ofte er 10 år yngre enn oss da:-DD
Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jamen,å si noe sånt da!!! Jeg er da søttan ikke noe eldgammelt man kan stuve bort enda??? Jeg ringer for å få hjelp da pina er stor,å får noe slikt slengt mot seg,hehe Ærre rart vi unge gjør alt for å holde aldern hemmelig.... Sikkert en sånn ungfole ja...forbaska å...
Reveenka Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 De derre nyutdanna ferskingene ser ut m om de går siste året på videregående, syns jeg. Av og til lurer jeg på om de er leger på årntli, eller er på arbeidsuke.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 He he he ja men de er leger, hva kan man vente liksom. Jeg fikk jo brev fra Ullvål Sykehus hvor etter utredning av bekken. Der stod det at pasient var anslagsvis 20 kg. overvektig....... Jeg vet jeg har noen kg. for mye, men 20 er å ta i..... Men jeg ler av det ennå da, for hva hadde det med saken å gjøre lizzom.... Min fastlege lo også, og synes nok det hadde blitt litt i meste laget å gå ned 20 kg...
Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Ja,di er bare leger..En trøst det da. Men her sliter man for å holde seg sprek og grei men blir dunsta ned med et utsagn som skulle tilsi en alder mot 100år. grrrr,hadde jeg bare dratt dit,så..... 20kg overvektig ja...hehehe...såpass...å da mente di at alt over 60kg var enormt for mye ? Jeg sleit andre veien og greide få på 12kg.Lykkelig og stolt trampa jeg inn til spsiallisten.Men hva sa han..? JO,du er alt for tynn,legg på deg. Kan jo lure på hva og om man noen gang er i rette målestokk for en lege.knurr. men di er jo bare snørrunger di fleste.Å jeg hører kun på voksne jeg ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Faens frekke fyr da gitt!!! Tror jeg hadde kommet med et syrlig svar tilbake til en så uproff lege..... ....greit at vi er kommet i reparasjonsalderen altså, men det kan vi jammen få fleipe med selv, trenger ikke leger til det!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Syns å han var mer enn frekk. =) For jeg i MIN ALDER liker jo å høre at jeg ser frisk og ung ut ;o) Å jeg trodde at jeg hadde enerett på å fleipe om meg selv ja. Men han var alvorlig han.Å det er jo jammen skummelt det.Tro hva han mener om di som virkelig er gamle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå