Gå til innhold

Jeg har en glad-nyhet jeg vil dele med dere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld, helt overraskende på meg, gikk min kjære samboer ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham! Og jeg sa selvsagt JA!!!! ;o) (tørker nok en gledeståre...)

Og i morgen tidlig reiser vi til Paris på kjærlighetstur! - det skal bli deilig med 4 dager med romantikk, sene middager, vin, sightseeing, shopping og barnefri!

Ha en fantastisk helg damer! Det skal jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅåååååååååååååååå GRATULERER!!!!!

Det hørtes jo ut som en romantisk avslutning på en tirsdagskveld:o))

Og en sånn tur i tillegg...... Det høres ut til at du sier JA til rett mann:o)

Jeg satser på at du får en uforglemmelig helg, og at bryllupsklokkene ringer om ikke alt for lenge. Men vi blir vel oppdatert på planlegginen eller???

GOD TUR; KOS DERE!!!!

Skrevet

Nææææh,så koselig da!! Gratulerer så mye !

Å kos dere masse på tur.Kan tenke meg turen vil bli mer enn fin etter en slik tirsdagskveld =)) Du svarte ja til rette mammen.

God tur og nyt å være barnefri =)

Skrevet

Gratulerer, så morsomt! Blir fint med Paristur rett etter frieriet, da er dere nok i det rette romantiske hjørnet begge to tenker jeg! c",)

Skrevet

Næmmen så koselig da!!!

Så fin han er som klarer å få det helt overraskende til, synes alle bare avtaler å gifte seg jo. Så jeg kan tenke meg du ble helt satt ut når du har en så romantisk mann:-))

Og smartingen som fikk deg i "det hørnet" før Paris-tur da! Blir jo romantisk av å mindre!!

Kos dere på tur og NYT HVERANDRE fullt ut! Bare kjærestepar er bare deilig;.-D

Dette var dagens gla`melding altså!!

Hipp hipp hurra for bride to be:-))))

Hilse gemalen også og si jeg er imponert over timing og overraskelsesfaktoren, sånne menn er gull verdt:-))

Skrevet

Denne synes jeg at bør ligge litt høyt oppe i dag:o))

Dytt..

Skrevet

Det var jammen meg en skikkelig gla-nyhet det!!! Gratulerer!!! Kos dere grisemye i Paris;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...