Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 I går kveld, helt overraskende på meg, gikk min kjære samboer ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham! Og jeg sa selvsagt JA!!!! ;o) (tørker nok en gledeståre...) Og i morgen tidlig reiser vi til Paris på kjærlighetstur! - det skal bli deilig med 4 dager med romantikk, sene middager, vin, sightseeing, shopping og barnefri! Ha en fantastisk helg damer! Det skal jeg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 ÅÅÅÅåååååååååååååååå GRATULERER!!!!! Det hørtes jo ut som en romantisk avslutning på en tirsdagskveld:o)) Og en sånn tur i tillegg...... Det høres ut til at du sier JA til rett mann:o) Jeg satser på at du får en uforglemmelig helg, og at bryllupsklokkene ringer om ikke alt for lenge. Men vi blir vel oppdatert på planlegginen eller??? GOD TUR; KOS DERE!!!!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Nææææh,så koselig da!! Gratulerer så mye ! Å kos dere masse på tur.Kan tenke meg turen vil bli mer enn fin etter en slik tirsdagskveld =)) Du svarte ja til rette mammen. God tur og nyt å være barnefri =)
Reveenka Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Gratulerer, så morsomt! Blir fint med Paristur rett etter frieriet, da er dere nok i det rette romantiske hjørnet begge to tenker jeg! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Næmmen så koselig da!!! Så fin han er som klarer å få det helt overraskende til, synes alle bare avtaler å gifte seg jo. Så jeg kan tenke meg du ble helt satt ut når du har en så romantisk mann:-)) Og smartingen som fikk deg i "det hørnet" før Paris-tur da! Blir jo romantisk av å mindre!! Kos dere på tur og NYT HVERANDRE fullt ut! Bare kjærestepar er bare deilig;.-D Dette var dagens gla`melding altså!! Hipp hipp hurra for bride to be:-)))) Hilse gemalen også og si jeg er imponert over timing og overraskelsesfaktoren, sånne menn er gull verdt:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Denne synes jeg at bør ligge litt høyt oppe i dag:o)) Dytt..
♥Snulder Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Det var jammen meg en skikkelig gla-nyhet det!!! Gratulerer!!! Kos dere grisemye i Paris;=)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Opsideisa =) Flere må se denne glade tråd =)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Å så koselig :0) Gratulerer så mye !!!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer :-))))))))) Ha en superduper tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå