Gå til innhold

Hvilken vinterjakke har barna deres i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren det begynner å bli kaldt..§§ brrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa fikk Skogstad av bestemoren sin nettopp (den som var i siste reklameavis fra mxsport her i området) - kjempedeilig. Minner om den vi hadde fra Reflex i fjor, bare at denne er helt vanntett.

Skrevet

Jentungen på 10 år, fikk en Skogstad allværsjakke, og microfleece til å ha under.

Guttungen får ha sin jakke fra Reflex, som han hadde i fjor, en stund til :) Passer enda, så får jeg tenke litt på hva han skal ha senere i vinter. Får følge med på tråden din, sånn at jeg kanskje får noen tips, hva som kan passe for en 3 åring ;)

Tulla på 6 mnd aner jeg ikke =o/ Har bare tenkt jeg skal ha ulldress til henne :)

Skrevet

Flisa har en vinterjakke som er varm og vann/vindtett, akkurat det man bør forvente av en vinterjakke:o)

Skrevet

Min har Burrberry duffel, Reima vanlig boblejakke og En fin blå en fra Bergans...og tilsvarende i grønn. Alt nytt.

Skrevet

Jeg kjøpte vinterdress fra Polarn o'Pyret på salg i januar. Kjøpte også todelt dress på samme sted på salg i juni, så da har vi jo muligheten til å bare bruke jakka der. Bruker ribbestrikket ullbukse og -genser fra Nøstebarn under, så da har han det varmt og godt :)

Skrevet

Og to allværsjakker fra Timberland som er arvet.

Skrevet

I vinterjakke har jeg kjøpt en fra POP.

Men bruker i ikke den enda. Nå går det i en sånn fleecejakke/windstopperjakke fra POP med en strikka genser under. Har også en fra hm,kappahl og name it som kan brukes nå på høsten med en god genser under.

Er vi ute å leker bruker vi reima høstdress.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ho har en skogstad fleecejakke, med sånn "hullete for" inni. Den er vindtett... så har ho en helly hansen jakke fra ifjor, som passer enda. En tøff jakke fra kappahl, en strikkajakke fra et eller annet sted, en tykk fleecejakke som er vindtett... og ja... ho har mye jakker!!

Skrevet

Har sett litt på PoP og Bergans, men vet ikke helt hva vi skal velge enda :)

Skulle gjerne hatt en som var pen å se på også, men det er vel kanskje litt for mye å be om.

Skrevet

Han minste har to H&M jakker fra i fjor, pluss en strikka jakke og noen høstjakker.Er kjekt når man arver ye og mamman er glad i å shoppe:-p Han eldste har foreløpig bare høstjakke, er litt usikker på hvordan vinterjakke han skal få enda..

Skrevet

Kjøpte skogstad jakke i august til gutten min på 4år, det er bare skalljakke så han må ha ullgenser el fleecjakke under. Det har han nok av så det blir nok ikkje noko problem. Også har han arva ein dress av sønnen til ei veinnne av meg som han kjem til å bruke i vinter.

Jenta mi fikk skogstad skalljakke av søstra mi til bursdagen sin og den kjem ho til å bruke med noko under, har ullgensere og fleecjakke til ho også så det kjem til å gå bra. Ho kjem til å bruke ein arva reima dress til vinteren, hvis den passar enda, hvis ikkje så har eg HH bukse og jakke til ho som også er arva, men ser like fint ut!! Den reima dressen har eit anna ytterstoff enn den eg kjøpte til sønnen min i fjor. Så den holder og tåler masse i motsetning til den andre.

Skrevet

Nå foreløbig bruker han en svar softshell jakke, den holder nok ei stund til utover høsten. Så har han HH heldress som han kommer til å bruke i bhg når det blir kaldere, også skal han få todelt dress (kanskje ønske til jul). Ha kjøpt losjakke i ull til han som han skal bruke til litt mere fint..

Skrevet

Hva skal man egentlig med 6 vinterjakker, Prekæs?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...