Gå til innhold

Æsj det klør....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer...

Tror jeg har fått soppinfeksjon nedentil nå....det klør nå innmariiii....*sorry*

Har lest et sted at det er et såkalt "tegnt"...

 

Har ikm 22/9.

 

Tørr jeg kjøpe Canestens vagitatorer og krem å smøre på, el skal jeg rådføre meg med lege i tilfelle råttefelle jeg skulle være pregnant???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er greit å bruke canesten når du er gravid, men du skal føre inn vagitorien med fingeren..ikke den pinnen..applikatoren heter det vel:-)

Skrevet

Ok, men hvorfor fingeren og ikke aplikatoren?

 

Skrevet

Det står om det på pakken, jeg husker heller ikke hvordan det var igjen.. :) Brukte canesten da jeg var gravid med lille gutt.. :) Går helt fint å bruke det under graviditet. :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...