Gå til innhold

Får ikke sove!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig har jeg begynt å tisse MER enn jeg har gjort hittil i svangerskapet. Trodde faktisk ikke det var mulig! Nå er det 8 gangen på bare et par timer at jeg har skvetta litt på do. Jeg får jo absolutt IKKE sove. Har pleid å være oppe 3 ganger ca per natt, men nå tar det jo helt av her! Er 37+6 da, og babyen ligger langt nede, så er kanskje ikke så rart! :) Men veldig irriterende! Mensensmertene er der også mer enn vanlig. Alt er heldigvis gode tegn da! :)

Flere som ikke får sove i natt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får heller ikke sove. Lys våken, og jeg er den typen som legger med 21.30....

Gikk også på do sikkert 10 ganger i timen for to netter siden. Stod opp, tisset, og så med EN gang jeg la meg måtte jeg veldig tisse igjen. sånn holdt det på. Er heldigvis ikke sånn i natt. Nå er jeg bare sulten og selvfølgelig veldig våken. Ingen mensensmerter nå heldigvis.

Babyen min ligger også veldig langt nede. det har den gjort lenge, magen min har vært nedsunket siden jeg kan huske :P

Skrevet

Hvor langt er du på vei da ? Den tissinga er irriterende asså! Grøss og gru! Off, klokka er halv fire og jeg må opp tidlig! :'(

Idag har disse mensmurringene ikke gitt seg. Har kjent det nederst i magen i hele dag. Begynner å grine hvis ikke ting har begynt å modnes ENDA! =) Skal til JM til torsdag å sjekke!

Er du førstegangs eller har du fler ?

Jeg er andregangs ! :)

Skrevet

kanskje hode har festet seg?? høres også ut som du modnes pga mensmurringene.

jeg er i uke 37+2 og babyen min ligger med hode langt ned i bekkenet, men det har ikke festet seg ennå, tror jeg da...

er oppe alt fra 3-5 ganger ila natta, verst de første timene etter leggetid

........så sant jeg får sove i det hele tatt. Sliter med kløe.

Skrevet

Jeg fikk ikke sove inatt pga veldig mye aktivitet i magen!! Var helt vilt!! Fikk helt gangsperre i magen til slutt og var skikkelig vondt! Lå våken i 3 timer! Så sov jeg en time så voknet jeg av mageknip.. typisk.. vart litt redd for det var rier men det gikk over... Håper på en bedre natt i natt...

+ jeg var mange ganger på do.. hehe.. nesten slik jeg tror vi får sove mer når bebin kommer.. hehe

er 38+5

Skrevet

Jeg er 33 uker på vei med den første. Jeg er 21 år, så jeg blir en ung mor.

Men 21,5 år er visst den eksakt beste alderen å føde barn på! :D

Håper virkelig for din del at du modnes. Det er vel best å slippe å bli satt i gang. Men en ting er sikkert: babyen din kommer om ikke så lenge!

Det prøver jeg å tenke når jeg er litt utålmodig (jeg er 100%sykemeldt og går som regel hjemme hele dagen til samboeren min kommer hjem fra jobb). Kjipt at du måtte opp tidlig i dag!! Jobber du fortsatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...