Lullunutu Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Samboer er umulig!!! Ønsker ett navn med Jan, enten mellomnavn eller som du finner jan inni, eller noe annet som passer!!!! Takker ja til maaaaange forslag, finner ikke noe samboer er enig i......................
MintCondition Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hva med Julian? Det uttales ihvertfall "Jan" på slutten
LilleSolaMi<3 Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 ørjan jan petter jan robin jan andres jan aleksander jan august jan kristian jan ove jan kan jo nesten settes sammen med de fleste navn,og du kan jo velge å kalle ungen for det andre navnet=)
babymilla Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Ørjan Ikke veldig baby vennlig kanskje men var det jeg kom på.
Clementine Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Må bare foreslå dette, siden jeg vet om en som har et merkelig sammensatt navn, han heter Svein Jan.
elinom trebarnsmor Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Jeg synes Elian er kjempefint. Det er et spansk navn, brukes ihvertfall på cuba.
Lullunutu Skrevet 17. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2008 Hehe, vet at det er ett guttenavn, men var noen som hadde lurt på det på ett annet forum så tenkte jeg skulle være føre var;-P Syns Julian er nydelig, men har noen vi kjenner som har brukt dette navnet, takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå